BAD UPDATE!

Förlåt för en dålig uppdatering, men jag har varit upptagen idag.. ♥ ;)
Jag har varit hemma idag igen, för att jag är sjuk. Vaknade upp med världens huvudvärk Igen, Så mamma sjukanmälde mig, Vi har bakat pepparkakor, Elr ja.. Mina små syskon, Jag hjälpte bara till med Thea, sen gick jag & vilade. Jag ska få hjälpa till att göra glasyr på dem! :D
.
Asso, Alla som trodde på att jag spelade Habbo Hotell är ju dumma i huvudet! Jag drev, Jag prövade & gå in på det i 2 sek inte direkt så att jag spelar det varenda dag lixom? Det där med Wow, Vrf bryr ni er äns, Sluta skriva att jag är g33k/tönt osv, Vafan det är ett spel..? :P


Ingen fattade att jag drev ju..? Korkade ;)


Kommentarer
Postat av: Antonioanja

Very good guestbook. Interesting!

2011-06-10 @ 11:22:40
URL: http://antonioanja.bloglabel.com
Postat av: Bodypalace

många bloggare som liksom tar paus sommartid verkar det som

2011-06-10 @ 11:49:03
URL: http://bodypalace.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0