Hemma, Strax ut! :P

Jag ska strax ut med Stoffe, Milli & Gurra. Vi ska hem t Kalle, Chilla med ngn film elr så..
Vi får se vad som händer där borta, antagligen blire roligt! Jag var där nyss med bara Gurra & Stoffe, Milli är tydligen nere & köper pizza, Gott gott.. Nej, men ska nog möta upp Gurra först, Sen Milli & stoffe, Sen taggar vi t Kalle balle!
.
JAG HAR FÅTT KONTAKT MED EN DAGISPOLARE! Det var grymt länge sen han & jag sågs, Han har förändrats heelt! Det ska bli grymt rooligt att få träffa honom. Venne riktigt när det blir, Men ska försöka i veckan! Amagaad, Tänk att det har gått 10 år sen han & jag sågs sist, Hel sjukt.. Ska fixa mig & så, så.. Pussen!

Kommentarer
Postat av: Julia

Fin blogg! :)

2010-12-13 @ 21:52:23
URL: http://blacknblue.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0