Ni är dem finaste som finns...♥

♥ Jag älskar er ♥
Ni är så grymma på allt, Ni gör mitt liv bättre! Ni finns alltid där om jag behöver er, Jag har alltid haft roligt med er & kommer alltid att ha, Varenda dag ser jag fram imot att få träffa er. Om jag bråkar med ngn hjälper ni alltid mig, Ni är så grymt söta & allt! Jag älskar er över allt, Vi ska ha så grymt roligt framöver, Önskar att jag kunde ge er allt jag ägde. Jag skulle dö för er, Ni är mitt allt!

AGNES♥

MALIN♥
FREJA♥
ANDREA♥
LEONIE♥
SOL WALLIN♥
MILLI♥
SIMONA♥
JOHANNA♥
MELISSA♥
I LOVE U ♥

Kommentarer
Postat av: Kings.

Eftersom jag inte ställer upp för dig och så, så kanske du inte borde vara med mig i skolan .. ? Om jag inte betyder något eller så. Haha

2010-11-27 @ 03:09:45
Postat av: Simona

älskar dig också, du betyder

2010-11-28 @ 23:34:36
URL: http://bythess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0