ÄR DET LUGNT OM JAG KALLAR DIG BABY?

Förlåt för inga uppdateringar, har verkligen inte haft ngn tid! jag har varit på ung08 hela tiden, Men nu är jag tillbaka! statistiken är helt okej. Blir gladare om jag får fler! just nu lyssnar jag på musik, om ni har märkt min runbrik där uppe, haha ↑

Men iallafall, ikväll så var jag med Sara, Emma, Gustav, Robin, Fredrik, Leonie, Simona och Lovisa, sen träffade vi fler såklart, haha. När alla vi gick till ''dansgolvet'' så var det bara, och jag menar baraa fula killar.. dem såg ut och vara i fan 30-års åldern? skit fula, vadfan gör dem på UNG08, om ni vill ngnstans, skaffa ett GAMMAL08. Haha, jag är såå rolig, puss och kram 

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Hejhej, har tjatat skitmycket nu. men hur blir det med designen?

2011-08-20 @ 12:03:43
Postat av: Weronika

själv tkr jag att han suger :D men var e videon på dig när du dansar t S&M? hahaha den va rolig. hahahahahahhaaaaaahahaha

2011-08-21 @ 02:42:59
URL: http://weronika.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0