BACK BITCHES!

Nu är jag tillbaka, tänker fortfarande på Basse, men vadfan. Känslor kommer, känslor går. Han kan tagga långt! Nu sitter jag och min käraste kusin Robin i mitt rum, Han ska slagga här. Vi var nyss med Claudia, Alex och Wille. Det blev fett knas, ska inte nämna saker.. Kanske senare, vi får se vad som händer!

Just nu: Sitter vi i mitt rum, Han snackar med Angel (Conne). Vi ska träffa folket imorn igen, Och imorn fyller min bebi år. Emma Andersson! Jag och Sara tänkte överasska henne imorn, runt kl 13.00, Hoppas inte hon läser min blogg nu.. Då dödar jag dig Emma! puss och kram 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du berätta vad som har hänt mellan dig och Basse? :O

2011-08-27 @ 00:15:23
Postat av: Sara :)

Älskling din blogg är super, fast du suger på att uppdatera.. Bara så du vet! :D Puss!

2011-08-28 @ 22:01:12
URL: http://jahangirisara.blogg.se/
Postat av: Michel

Vem fan är BASSE ??????? GRRRRRRR :) (är han rik) hi hi

2012-04-26 @ 06:55:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0