Haha! ;)

Jag sitter & garvar åt era så hemskt taskiga kommentarer! Buhu, Cry me a river.. ;)
Det ska iaf inte förstöra min fina blogg, Jag slaggade hos Milli igår & drf kunde jag inte blogga hemma hos henne för att hennes Internet-skit är typ trasigt? Fett synd för oss, Vi satt & typ flummade hela natten! Det var fett Nice, Hon skulle t sin pappa idag, Men kmr hem på söndag, Då ska jag träffa henne igen. Samma sak på Måndag.
.
Jag & Milli träffade Adina & Lelle igår, Vi hade grymt mkt godis & gick bara runt, tog lite fotton & spionerade på Micke, Mikkel, Viktor & ngra till.. Det mesta vi hörde var bara röster! Haha, FAIL. Ska kolla på ngn film, Sen messa osv.. Pussen



Kommentarer
Postat av: josssan

juste, johanna vill ah sin mouli. lämna tillbaka den. eller

1 700

2011-01-08 @ 02:44:22
URL: http://josefinwase.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha oj då saga ;)

2011-01-08 @ 12:34:49
Postat av: Anonym

Jag vill ha tillbaka mina kläder. Eller Det är inte mina kläder

Det är min kusin. Så jag vill ha tröjan o koftan

2011-01-10 @ 18:15:13
Postat av: Steffi

2011-01-10 @ 18:17:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0