utgång efter mat!

Haha, ska ut efter maten, hade sån jävla lust att spela WoW nu med milli!
Jag snackade med Kurratorn idag, & jag fick en jätte söt grej av henne! Som kallas: Småkompis! Skit söta, Ni kan få se en bild sen, Haha. Efter maten ska jag träffa Milli, Skulle igentligen träffa Estelle idag, men hon kunde inte.. så ska träffa henne på onsdag ist! Imorn träffar jag Claudia, Haha, Ska ta ngt smått att äta, Pussen


Det här är förpackningen!

Dem är såhär lena & söta! Själv har jag en som har hjärtan på sig ;)



Vill ni oxå ha en sån här, ''Småkompis'' Gå till Götgatan 31 (Klicka på stockolm på sidan!) & gå in i Design-Torget, Dem här så sötnosarna kostar 55:- st, kanska dyrt, men det är värt priset! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0