GRATTIS WILLIAM DUBBEL V STORM!

Min kära storebror blir 20 år idag, Vilket ska firas med mormor & en hemlig besökare.. Mamma har köpt tårta, bakelser & städat inför gästerna. Jag & Mathilda var ute med små ungarna i 1 & en halv timme så att mamma skulle få lite privacy under städningen. Ska göra en fin bild till William senare, som jag verkligen ska bli nöjd med. Sen ska jag göra ett fint inlägg oxå, Sen ska jag fixa med en riktigt present!

Senare mot kvällen, så träffar jag Ella Bergström, Ella den bästa.. Hihi, Vi får väll se vad vi hittar på, kanske att ngn slaggar, vi kanske badar? fett mysigt ju, på kvällen. det är grymt mysigt. Jag ska försöka fixa med den här bilden, Jag ritar ju på datorn. Ska nog rita hela familjen på morgonen på bordet, & sen william med en 20-års hatt! & alla som vargar.. haha, fantasi.. Puss och kram!




Kommentarer
Postat av: Anonym

har du kille?

2011-07-12 @ 22:42:58
Postat av: Anonym

haha vargar..

2011-07-12 @ 23:20:25
Postat av: mitchie

Kan du göra en bloggdesign till mig och ladda upp den på min blogg? Jag är inte så jätte bra på att ladda upp bloggdesigner :( så om du typ kunde det kan jag skicka färg på bloggdesignen osv <33

2011-07-14 @ 12:47:05
URL: http://mitchiez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0