JOSEFA: AT HOSPITAL.


Jag har nyss ätit & ska gå ut till Leonie & knut som är i skånegläntan & väntar på mig. När jag går dit, så ser jag att dem är med Simona, vilket är roligt! Vi kollade igenom Leonies kamera en stund på en bänk, Sen fick vi tråkigt & började gå in i parken. Först tänkte vi sätta oss på ett tak, sen ville vi gunga, Men vi kom fram till att snurra på Svampen som finns i Skånegläntan. Vi börjar snurra lite smått, Sen stannar vi den & Leonie får hjälp av knut upp på svampens tak.

Hon lyckas, sen ska knut hjälpa mig upp, Jag var extra klumpig, så det tog lite längre tid för mig. haha, Tillslut kom jag upp, Simona & Knut står nedanför & kolla upp på oss. Simona tar lite bilder medan knut börjar snurra på svampen, Först var det roligt, Sen höll vi på att ramla, Så vi började skricka ''STANNA!'' Haha, Han stannade inte, vilket ledde till att jag & leonie ramlar ner från svampens tak, båda hamlar på fötter oskadda. Sen säger vi till knut, ''Om vi säger stanna, Så måste du stanna direkt. annars kan vi ramla av & fan bryta nacken?'' Han nickade & vi klättrade upp igen..  Mer i Del 2, Även bilder! Haha, värsta serien fan. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0