TRÖTT..

Ska strax lägga mig till The simpsons, är grymt trött, vilken är jävligt strange? kl är bara ett på natten? Aja, imorn fyller min bror år, 20 hela år blir han. Jag har inte fixat ngn present än.. Men ska fan göra det. Känns fett fittigt att bara skita i det, Han är ju min bror?

På onsdag åker jag till min papi, Där ska jag träffa alla i Hallstahammar som jag har saknat fett mycket. Men är mest glad över att få träffa min kära papi. Har inte träffat honom i drygt 6 månader nu? strange.. Nu ska jag fixa ngt att kolla på med min syrra, puss och kram!



Kommentarer
Postat av: Julia

Du är så sjuk söt saga! Saknar dig som fan!

Bästa bloggen någonsin!

Kram!

2011-07-12 @ 11:06:14
URL: http://julsnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0