SVAR PÅ KOMMENTAR!

KommentarTid
Jonna om PECAZA?:
Har gjort en idolbild, vart ska man skicka den ?? <3

SVAR: Vad glad jag blir nu! Du ska få en stor länk & Hiss! Att jag inte har skrivit det, Skicka den till: [email protected]



Emma  ([email protected]) om SKITT:
Hej! Jag skulle vara tacksam för svar;
Hur får du din bakgrund att "hänga kvar" när man bläddrar ner? Alltså så att man bara bläddrar ner själva bloggen?

Kram Emma

SVAR: Alltså, Det är svårt att förklara här, men sök på http://Designadinblogg.se


Norma om 220*:
HEEJ! kan du göra en smink video eller bilder steg för steg. Du sminkar dig jättefint! Eller åtminstonde skriva vilket smink du använder :)

SVAR: Ja, Det kanske jag kan! :)



M Lindholm ([email protected]) om PITBULL - GIVE ME EVERYTHING:
Heter du Saga eller Josefa?

SVAR: Bra fråga. Nej men, Jag skulle ha hetat Saga & Josefa i Mellan-namn, Men prästen skrev fel när jag döptes, Så det blev Josefa i förnamn, & Saga i Mellan-namn! Haha, jätte krånlig historia, jag vet!



NORAHEDIN om 220*:
Sugen på länkbyte? :D<3

SVAR: Ja, det kan vi göra! :)



ÅÅÅH om SVAR::
På riktigt! BEHÅLL ERA TANKAR FÖR ER SJÄLVA (om dom inte är snälla) ;) 

Och Josefa DU ÄGER!! <3

SVAR: Men gud, Tack så jätte mycket för ditt stöd! en stoor Hiss!



Tilde om JAG ♥ MIN STATISTIK!:
Men kan alla sluta att vara så taskiga mot henne?! Har hon gjort er något eller? Visa respekt.

SVAR: Tilde, du vet att jag älskar dig va? puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0