220*

Jag älskar min statistik! I förre går var den bara på 189.. Men höjdes igår, pga att jag började blogga igen, Great. Ska strax t skolan.. Vaknade lite sent, ja jag vet, det förra inlägget är tidinställt, tyvärr! men skit detsamma. Vill tacka Tilde, puss på dig gumman! Hon ger mig fett mkt stöd & allt, Uppskattas som in i helvete! Idag ska jag träffa massa folk, Antagligen dem vanliga personerna, haha. Kajsa, Ellen, Regina, Max, Thess, Erik & typ Max K. ny polare som jag lärde känna! En sak ni kanske redan visste om mig, men jag hatar verkligen Långsinta personer, dem är så sjuukt tråkiga! Bara bråkar hela tiden, det är väl ingen äkta vän? En äkta vän förlåter.. ska tagga nuu, pussen! :)

RIGHT NOW:

Kommentarer
Postat av: NORAHEDIN

Sugen på länkbyte? :D<3

2011-05-24 @ 16:49:33
URL: http://noralife.blogg.se/
Postat av: Tilde

Såklart jag ger dig stöd :) <3

2011-05-24 @ 21:30:36
Postat av: Anonym

Jag tror det inte beror på att du bloggar utan, din video. :) HAHAHA

2011-05-25 @ 16:55:22
Postat av: Leonie

jag ringde du var inte hemma. du får ringa mig sen! förresten, gick ut till fotbollsplan men du var inte där?

2011-05-25 @ 17:43:33
Postat av: Norma

HEEJ! kan du göra en smink video eller bilder steg för steg. Du sminkar dig jättefint! Eller åtminstonde skriva vilket smink du använder :)

2011-06-08 @ 21:24:15
URL: http://normaliljeqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0