HOLA!

Sholaax, hemma hos någon random person just nu. inte bloggat på ett tag, så dags nu! inte många läsare hekller, får väll arbeta upp dem. Idag var jag med Sara och Emma. hemma hos Sara, vi grillade med Andreas, Mira, Miranda, Victor, Alex Thai, och någon till jag inte kommer ihåg namnet på! det var väll chill, tills Saras pappa kom och hämtade henne i medis.

Det var planerat att vi skulle t Skåne, men något hände. och hon sluta svara på sms, men får väll reda på vad som hänt imorn, eller senare ikväll (inatt) hihi, men vi hörs senare, pussar!


Kommentarer
Postat av: Michel

Hej stumpan har du dragit hemifrån igen ???? ring mej eller messa/mejla 0764228772

Jag älskar dej min lilla snutt puss o kram PAPPA

2012-04-26 @ 06:48:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0