Jag är inte fullständigt normal.

Nu sitter jag och Leonie hemma hos henne, vi ska strax ut och träffa Marco och Axel! Sen kanske vi träffar flera. Jag har nog gjort mitt livs största misstag idag, Inte någonting jag tänker berätta här, Är verkligen inte på humör för det. Men, Jag har fett svårt att visa vad jag känner för en person (kille), Jag hatar att visa vad jag känner. Det är problem, För att nu är det försent. Jag var dryg och så mot personen, Så nu har vi ingen kontakt längre.

Alla säger att jag ska kriga, Men vadfan.. Jag är inte en sån person? Det skulle kännas jätte fel, Men i det här tillfället så bryr jag mig nästan inte. Skulle göra allt för att ha personen brevid mig just nu, Skulle behandla honom som min prins. och aldrig sluta äska honom. Han sa förut att han gillade mig, och att han brydde sig om mig, att jag var underbar och fin. 

Personen betyder mycket för mig, men jag älskar honom inte änn. Men nära intill. Vad tycker ni att jag ska göra, behöver verkligen allt stöd som är möjligt nu. Ska jag kriga för personen, eller ska jag kasta han och hitta en bättre?..


Kommentarer
Postat av: Leonie

Du sa ju att du och han bara var KK's haha, sötnos.. om det känns värt att kriga för honom, gör det!

2012-02-08 @ 02:06:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0