dags att rulla ut

Jag Jessica (min kusin) och hennes pojkvänn Robban ska ut en stund. får väll se vad vi hittar på, finns ju inget att göra hemma. hih, själv har man suttit o ritat en hel del när man är uttråkad så är man. har även släppt ut deras hundar då o då, Diso (Doberman) Hugo (Grand danois). extremt stor hund måste jag säga. men väldigt gosig oxå!

Längtar tills att få komma hem, som sker under nästa vecka antagligen, då ska jag träffa alla mina babes där hemma. Saknar sjukt många! sen får man även vänta tlls Sarah C, Marilyn, Ludde, Emma, och Sara J kommer hem. Sarah Ludde & Marilyn är i portugal som jag egentligen skulle ha följt med till, men det blev knas. Emma o Sara är i Malta på någon språkresa, blöö. men nu ska vi rulla, puusss 




Kommentarer
Postat av: peter

du kommer inte att få åka hem nästa vecka mvh peter (FARBROR)

2012-06-24 @ 21:36:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0