TILLBAKA, IGEN?

Jag har haft ''dataförbud'' i två dagar, tyvärr. Men fick tillbaka den nyss, idag så var jag först på grönan, men sen träffade jag Sara, Emma, Robin och Basse. Jag, Sara och Emma taggade till Brommaplan, satt där i ungefär 2 timmar på Robin och Basse. Tillslut så kom dem, sen väntade vi på tåget som aldrig kom, haha.

Sara och Emma åkte hem med T-banan, jag stannade kvar med robin och basse. vi taggade te donken, dem åt och vi chillade galet! Senare skulle dem tagga hem, och jag blev ju såklar tvungen att gå hem oxå. Så jag och basse Strulade, och sa hejdå. Haha, sötnos! Update Later 


FYFAN VAD FUL JAG ÄR, GAMMAL DOGGIE-STYLE BILD!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vem e den där basse ?

2011-08-22 @ 08:12:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0