JOSEFA: AT HOSPITAL.

Kunde tyvärr inte fixa några bilder, Men back to the story. iallafall, Knut nickar & vi klättrar upp igen, & typ sjunger med varandra. Vi har ju inget bättre att göra uppe på en svamp? haha, sen ser inte vi hur knut går under svampen & börjar snurra snabbt helt plötsligt, vi är inte med på det, så vi skricker ''STANNA, MEN STANNA DÅ?'' han bara skrattar & fortsätter, sen glider vi åt sidan & Jag ramlar först, med ryggen mot marken. Leonie kom bara vid mina fötter, så hon ramlade aldrig på mig. jag tappade andan i början, & kunde inte sätta mig upp. så jag la mig ner på marken i smärta vid benet.

Simona & Leonie frågar hela tiden, ''Mår du bra? ställ dig upp!'' så jag försökte ställa mig upp, & i början gick det bra, så efter ett tag så kunde jag knappt lägga mig ner på ett bord som fanns där. tillslut kunde jag inte röra mig, så vi ringde till ambulansen, haha! dem kom & frågade lite frågor, hur jag föll, hur mitt ben är osv.. Man fick bara ta med en i bilen, så leonie fick följa med. Hon & jag hade as roligt på sjukhuset, vi drev, skratta & tog massa foton! sjukt glad att hon följde med fan, haha. Sen kommer mina föräldrar, & vi får röntka (?) sen fick vi besked att gå hem. det var en inre blödning, & muskelsmärtor. det är normalt att det gör super ont i början. så, nu vet ni! puss och kram 

Kommentarer
Postat av: Anonym

skrika o skriker stavas inte med ck ditt lilla äckel....kanske "chilla"mindre o plugga mer?!!

2011-07-16 @ 14:37:12
Postat av: Anonym

Btw...Galet med virus o trojaner på din blogg....

2011-07-16 @ 14:39:46
Postat av: Emma

Du vet ju iallafall vad hon menar ellerhur? och om du inte har nåt bra att komma med så behöver du inte kommentera alls!

Och om du säger att hon är ett ''äckel'' vad är du då?!

Btw älskar din blogg Josefa! <3

2011-07-17 @ 14:36:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0