Förlåt för no update!

Min dator laggade sönder  allt, Var tvungen att ba stänga av hela skiten.
Jag var med Milli, Gav henne min Julklapp.. Inte världens bästa, Men det var någonting iaf! Det jag gav henne var..
•En plopp påse 45:-
•En monster 20:-
•Extra drops 15:-
Fast jag köpte fel Monster, Hon hatar BLÅA. Såklart så köpte jag en blå, Så vi gick tillbaka & bytte t en grön ist! Sen köpte jag 20 st klubbor, Sen fick jag min lilla julklapp av milli för 20:-, Det är som små pulver saker, I LOVE THEM. Imorn skulle hon träffa Jakob Haro Stål, Så jag ska lämna dem ifred!;) Nu ska jag spela The Sims 2. Kyssen!
.
Ploppen jag köpte såg ut såhär:

Kommentarer
Postat av: Leg

akejj har du lust att fixa våran design elr header? :D nej våran design e skit ful men tack haha :) kram♥

2010-12-23 @ 12:22:58
URL: http://isbergochkhamsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0