Lucia ♥ Leonie

♥Leonie & Lucia♥

Först måste jag få skriva om Tråkiga Lucia.. Vi ska strax äta Lussebullar & Kolla på Lucia-tåget som ska sjunga typ, Jätte roligt! (Inte..) Nu kommer den roliga nyheten, Elr.. Nyhet för er som int vet! Here it comes...

Leonie Drake Haggart Blir tonåring!
Yes, Leonie fyller år idag! Hon blir Lucia & Tonåring, Hoppas att hon får det bäst idag. Det är int lätt att vara tonåring ska du veta Lelle, Haha! Men hoppas att du får det du önskat & slutar tidigt elr ngt sånt.. Min present ska du få på fredag, Jag tror att du kommer att gilla den! Vi har så grymt mkt Minnen, Våra tider har seriöst varit bättre än alla andras! Vi har haft grymt roligt ihop, Alltid när vi var med Knut, Elr kyrkogården, Amgaad!! Mini & Tito, Dem 2 kommer jag aldrig att glömma, Elr på kollot.. När vi skulle förbi fönstret & ledaren kollade typpå när vi försökte gå förbi hans fönster! Hahaha, Garvar alltid när jag tänker på dig & mig, Om jag skulle beskriva hur mkt jag älskar dig, Skulle mitt liv redan varit slut när jag kommit till halva längden. Jag älskar dig, du måste fatta det Biaatch! Vi måste ses mera, Innan det är försent, Ingen ska splittra oss! Nevaa, I LOVE YOU! Måste bli klar nu, Hör sen KYSS PÅ DIG LELLE!

Vill du göra skitungen glad?
Klicka på bilden & gratta henne! ;)

Kommentarer
Postat av: Leonie

Aw, tack älskling! Love you <3

2010-12-13 @ 17:01:51
URL: http://taraleonies.blogg.se/
Postat av: Danyel @ skype

MILLI<3333

2011-01-25 @ 17:52:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0