SVAR PÅ KOMMENTAR!

KommentarTid
Julia om BILDER FRÅN DAGEN!:
En fråga bara. Har du varit tillsammans med Ellioth Lodenius? :)

Btw , skit fin blogg & du är oootroligt fin! Sluta aldrig blogga tjejen!



Filippa om BILDER FRÅN DAGEN!:
kan du göra en bloggdesign till mig?
[email protected]

Ps skit söt blogg
borisjelic om Jävla tönt.:
älskar din blogg, så sjukt snygg header :|



SVAR TILL JULIA: Ja det har jag, Men det var nog inte på riktigt, Vi blev det via sms, & sen träffades vi aldrig. Fast vi skrev faktist aldrig att vi gjorde skut.. Haha, Tack så jätte mycket Julia! du är säkert oxå jätte fin 

SVAR TILL FILIPPA: Absolut, Men du måste berätta hur du vill ha självaste designen, vilken bild, vilken färg, vilken text? Eller så kan jag göra en design som jag själv kommit på, gör ett inlägg i din blogg! Din var väldigt söt med! 

SVAR TILL BORISJELIC: Tack så mycket, Din blogg var väldigt fin oxå! puss

Kommentarer
Postat av: anonym

heter du saga eller josefa?

2011-04-22 @ 16:22:46
Postat av: Filippa

Hej jag har skrivit ett inlägg till dig på bloggen <3 <3

2011-04-22 @ 17:41:30
URL: http://fillanloveit.blogg.se/
Postat av: issa och natha

hej hej kan du göra en bloggdesign till oss



P.S din blogg är skit bra <3

2011-04-25 @ 18:29:04
URL: http://nissas.blogg.se/
Postat av: Jennifer Wallström

Heeej Sötnos! hoppas allt är bra med dig och så! :) Jag tänkte höra om du skulle kunna göra en enkel & fin header till mig med min profilbild på facebook och sen skriva till mitt hela namn med nån fin text? jag skulle verkligen uppskatta det såå mycket! <3

2012-08-26 @ 10:48:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0