YES.


KommentarTid
Arezo om THUMB UP:
Fin design!! Kör du designers till andra? :)


SVAR: Ja, det gör jag faktist! skriv in en kommentar hur den ska se ut, vilka färger och upp och ner. Eller så skriver du bara att jag ska göra Min style, så gör jag en snygg till dig när jag valt ut färgerna och så! puss

t om MITT HÅR BLIR BRUNARE!:
grym blogg sötis!
allt bra med dig? :)

SVAR: Tack så mycket! Ja, allt är bara bra, förutom att det känns tomt.. vill nämligen ha en kille att gosa med! 
Mer imorn, mitt internet stängs av nu, puss!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Hej igen, såg att man skulle säga vilken stil man ska ha. Jag säger Josefa- stil! Gärna rosa färger och så också! :D<3

2011-08-15 @ 10:40:08
URL: http://wolmebrant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0