Träffar Lelle på fredag!

På fredag ska jag träffa Lelle, Asso imorn! Idag ska jag träffa Milli.
Jag måste börja fixa mig, Milli har ju antagligen redan vaknat & skit. Jag är ju lite seg på morgonen, Vaknade runt 13.40, Måste börja vakna tidigare! Fast jag vaknade kl 7.00 igår, Idag vaknde jag 8.00 först, sen somna jag om. Haha, Jag hade 600:- ifrån Julen. Nu har jag typ 50:- kvar, fett synd. Anyways, Haha.. som jag alltid skriver! Så ska jag börja fixa mig nu, Synes! Pussen

Jag & Milli (Nöjd?), Fett länge sen! Haha, Snacka om att hon & jag var fjortisar, Haha!


Kommentarer
Postat av: Hanna älskar Jossan

Och ngn? hon heter Josefin och är hundra gånger bättre än dej :D

2011-01-07 @ 11:11:25
URL: http://hannastromgrens.blogg.se/
Postat av: Anonym

palla skriva någon när du vet vad hon heter /monzie



Haha, det bevisar ju bara hur omogen du är som vill visa upp för alla att du hatar henne.

haha ngn.. ? Dagens garv..

Tjejen, sanningen svider men du är fortfarande fjortis med lite emoblandning. /Mira

2011-01-07 @ 14:16:45
Postat av: Tricia

"namnet som inte får nämnas.."

2011-01-07 @ 18:24:37
URL: http://triciaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0