PAPI: TELE?

Har min papi svårt att svara i telefonen elr vadå? Har ringt honom sen igår hela dagen, Fast igår när man ringde var det helt tyst, nu låter det normalt först, & sen är det upptaget. Så antagligen sover han, & klickar på upptaget för han inte orkar svara.. Jag kanske är lite för orolig? Har fan haft ont i magen, haha.

Idag så ska jag träffa Ella, hur länge, beroende på när jag ska t min papi. Tyvärr kan jag inte gå på UNG08 förfest, För då skulle jag antingen vara hos papi eller så skulle jag vara i åland.. Suck~ Shit vad jag är hungrig, kommer dö av hunger, Kan tänka migh det stå i tidningen, ''JOSEFA KUNG: DÖG AV SVÄLT, HITTAD PÅ GOLVET MED EN MACKA I HANDEN.'' Haha, vilken keff humor jag har. Puss och kram!

Byta utseende någon?..


Kommentarer
Postat av: Faow

Vill du byta utsende ja jag byter gjärna!!!

2011-07-14 @ 13:23:33
URL: http://byfaow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0