SOL WALLIN, SKYPE!

Jag har redan börjat fått känslor för en kille, Jag älskar honom med hela mitt hjärta!
Han är så grymt fin, Men nog med Känslo bubbel! Sitter i Skype med min älskade Sis, Sol Wallin. Vi spelade nyss ett spel som heter Wolf-Quest. Man är en varg & så blabla.. Svårt att förklara, man dödar & shit. Imorn ska jag träffa Emma, Sebbe & kanskee JKJ. Vill nog hellre träffa Sebbe, Min sötnos! Men Emma bubblar om ngt ''Jag måste t Dalarna'', Om hon åker dit, förstör hon allt fan! nog med Bullshit från mig, Pussen!

Kommentarer
Postat av: Kussen J

Du måste inte t dalarna jag bara tänkte så du kunde va me oss ite och rida :)

2011-06-16 @ 10:25:20
URL: http://mystoryofmylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0