SVAR PÅ KOMMENTAR!


KommentarTid

Anonym om FUCK ME.:
du hade säkert inte ont i magen -.-' du pallar bara inte kma t skolan tönt.

SVAR: Men hur vet du om jag har ont i magen elr inte? men du får väll tro vad fan du vill. Sluta klaga & skit på min blogg, om du inte gillar det jag skriver & bla, Så tagga.

kpkkojoijoih om MEN USH!:
Vad menar du med trycker?

SVAR: Hehe, ja du.. Tänk lite så kommer du nog på det ''kpkkojoijoih''


M om MEN USH!:
Är du en 99:a?

SVAR: Nej, nej. Jag är 97:a, (14)

Anonym om KAJSAA!:
Hej, jätte fin blogg!
Men jag har en fråga, du har ju piercat dig.. Hade du tillåtelse till det eller gjorde du det i smyg? Vilket ställe piercade du dig på? Alltså .. kan du berätta lite?
Jätte fin blogg och fortsätt blogga!
Puss

SVAR: Hej Anonym, & tack så mkt! Ja, jag har piercat mig, under läppen. Jag hade inte tillåtelse att göra det, Men när jag kom hem blev mamma inte så arg, hon sa bara ''Sköt om den, & gör inga fler!''
Vart jag gjorde det, öhm.. Hemma hos Leonie i Hornstull! :) Jag tänker inte betala 500:- för ett hål i läppen, då gör jag det hellre själv. Jag baxade en synål från slöjden, & kokade den hemma hos Leonie, sen pressa jag igenom den! Puss & Kram

N e a om HERE I COME!:
Kan inte du börja med photoshop tips? :)

SVAR: Jo det kan jag väll, elr det beror på vad du menar? :)

Samuelvilje ([email protected]) om Tbx!:
I really liked your website. Thank you very much! Its a great website!very interesting and informative.

ANSWER: Thank you very much, & same to you!

Ella om SKOLA!:
Hej! Skulle inte du kunna ha en tävling och lotta ut headers? Ps. ÄLSKAR DIN BLOGG!

SVAR: Jo det kan jag väll ha, Tack för tipset! Din blogg var väldigt fin oxå!

anoymous om EJ UTGÅNG.:
fjortisar asså,utgång?du är 12 år sitt hemma och lek med din barbie ist för att sno ett sexpack folköl och leka att du blir full

SVAR: Men vad vet du om mitt liv, & vad jag gör? jag skriver inte allt som händer på helger/lov på min blogg.. ;)

amanda om BILDER SOM JAG GLÖMDE!:
varför har du på dig den där blåa tröjan varje dag, ja menar har du inga andra kläder eller fett äckligt attdu går runt me samma tröja i flera veckor i rad x)

SVAR: Jo, det skulle vära jävligt äckligt! Men nu är det så att jag bara hade tröjan 3 dagar i rad. Har du problem med det?

Anonym om EJ UTGÅNG.:
hej jag har en fråga och skulle uppskatta svar...:
varför väljer du att inte gå till skolan? är det för att du är rädd att folk ska hålla på?
puss jag tycker du är skit söt tjej!

SVAR: Jag har inte gått till skolan, p.g.a Lunginflamation? Tack, du är säkert oxå jätte söt!

s om VAKEN!:
Vill inte leonie vara med dig efter "filmen"?

SVAR: Nej absolut inte! Leonie skulle aldrig sjunka så lågt. Hon & jag har bara bråkat lite, men vi kommer säkert överens i framtiden!





Kommentarer
Postat av: N e a

Alltså att du visar saker som man gör på photoshop, t.ex. din header, vet inte hur du gör så att självaste headern är kvar och bakgrunden på headern följer med den vanliga bakgrunden, fattar du :p

2011-05-16 @ 18:43:31
URL: http://neakung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0